Gündem:
'Mevcut binayı hizmete katarsak kaliteli hizmet veririz'
Sosyal Güvenlik Kurumu (SGK) Alanya Müdürü Muharrem Kaya  ALTSO Konferans Salonu'nda muhasebeciler ve vatandaşlara yeni yapılandırma sürecinde yapacakları iş ve işlemlere ilişkin önemli açıklamalarda bulundu. Yeni göreve başlamasından duyduğu heyecanı da gizlemeyen SGK Alanya Müdürü Kaya, "Göreve yeni başladım. Bundan sonra haftanın 7 günü ve 24 saat hem sizlerin, hem de müşterilerinizin sorunlarını çözmek için gece gündüz measi yapacağız. Benim anlayışım devlet ve kurumlar, bulundukları yerlerdeki insanlar için vardır. Biz Sosyal Güvenlik Kurumu olarak insanlara en iyi hizmeti nasıl sunabileceksek buna da gece gündüz arkadaşlarla çalışacağız. Mutlaka başarıya da ulaşacağız. Hiç bir insanın SGK alanında hatta işi olmasa dahi farklı noktada da olsa da verebileceğimiz bir şey varsa da o hizmeti vereceğiz. Hiç bir zaman için kurumlarımıza, kuruluşlarımıza ve insanlarımıza hizmet vereceğiz. SGK'nın sorumluluğu vatandaşa hizmet etmektir. Biz önce görevimizi yapacağız, sonra çözüm odaklı olacağız. Bana göre bir kurumda görev kişinin görevini yapması, sorunu çözmemesi bir anlam ifade etmiyor. Sonuçta kuruma gelen kişinin sorununu çözmek bizim en büyük dileğimiz. Bunu çözemediğimiz taktirde orada görevinizi yapmanız kurumsal olarak sizi tatmin etmemesi gerekir. En azından bizi tatmin etmez. Bunun yanında kim olursa olsun merkezimize kapıdan gildiğinde güler yüzle ve tatli dille karşılayacağız. Vatandaşlarımıza hertürlü samimiyeti gösterecek, saygıda da kusur etmeyecek. Sonra da en aşağından vatandaşı alıp, en üst seviyeye kadar sorunu çözmek içinde her vatandaşımıza yardımcı olacağız. Kapıdan çıkarken de insanlarımız işi olmamış dahi olsa güler yüzle de SGK'dan ayrılacak. Kapıdan çıkan vatandaş, 'Ya SGK'da işim olmadı ama herkes özverili bir şekilde elinden gelen gayreti gösterdi' diyerek mutlu ayrılacak. Hedefimiz insanları güler yüzle kurumun kapısında karşılayıp, kurumun kapısına kadar da güler yüzle uğurlayacağız. Bizim de hedefimiz bu. Biz SGK olarak tüm insanlarımıza 7 gün 24 saat üzerindenç bu hizmetleri sunacağız. ASlında herkes görevini layıkıyla yapabilse hiç bir insanımız mutsuz olmaz. Bir insanımızın mutsuzluğu varsa başkasının işini biraz aksatmasından kaynaklanıyordur" dedi. 
"YENİ BİNAYA TAŞINMAMIZ GEREKİYOR"
Otogar Terminali'nin yanında inşa edilen mevcut binada küçük eksikliklerin giderilmesi için Alanyalılara seslenen Müdür Kaya sözlerini şöyle sürdürdü:
"Bugün itibariyle hizmet verdiğimiz mevcut binada sıkıntılar var. Size kaliteli bir ortamda hizmet de veremediğimizin farkındayız. Bina konusunda yapabileceğimiz bir şey yok. Sadece burada günü kurtarıyoruz, aslında saati kurtarıyoruz. Bu anlamda inşa edilen hizmet binamızın biran önce faaliyete geçerek, bize değil ama çalışanlara katkı sağlayacak ama SGK alanında hizmet alacak olan insanların en fazla ihtiyacı olduğu bir binadır. O kalitenin artıtğını o hizmet binasına geçtiğinde anlayacaksınız. Diyeceksiniz ki mevcut binada biz hizmet almıyormuşuz diyeceksiniz. Ben bu konuda tecrübeleri yaşadığım için sizlere söylüyorum. O yüzden sizlerden ricam, bu hizmet binasının biran önce hizmete girmesi için ne gücünüz varsa sizlerden yardım talep ediyorum. Ramazan Bayramı'ndan sonra bir el atarak, en kısa sürede yeni inşa edilen binayı hizmete açalım istiyorum."
Anahtar Kelimeler
Misafir Avatar
İsim
Yorum Gönder
Kalan Karakter:
Yorumunuz onaylanmak üzere yöneticiye iletilmiştir.×
Dikkat! Suç teşkil edecek, yasadışı, tehditkar, rahatsız edici, hakaret ve küfür içeren, aşağılayıcı, küçük düşürücü, kaba, pornografik, ahlaka aykırı, kişilik haklarına zarar verici ya da benzeri niteliklerde içeriklerden doğan her türlü mali, hukuki, cezai, idari sorumluluk içeriği gönderen Üye/Üyeler’e aittir.

Binlerce misafir için Alanya hazır
Alanya Belediyesi her bayram olduğu gibi bu bayramda vatandaşların huzur ve mutluluğu için çalışmaya devam...

Haberi Oku