Sağlık:
Alanya sağlıkta kaliteyi arttırıyor

Hastaların ve sağlık çalışanlarının beklentilerini en üst düzeyde karşılamayı hedefleyen ve bu doğrultuda da kalite yönetim sisteminin gereklerine uyan ALKÜ Alanya Eğitim ve Araştırma Hastanesi, bu yıl da kalite standartlarını bir adım daha öteye taşıyarak puanını  91.5’den 97'ye yükseltti. Hastane; Sağlık hizmetleri  Genel Müdürlüğü Sağlıkta Kalite ve Akreditasyon Daire Başkanlığı tarafından  görevlendirilen ekip tarafından 24-25-26 Aralık 2018 tarihleri arasında ‘Sağlıkta Kalite Standartları’ hastane seti üzerinden (557 standart değerlendirme ölçütü) değerlendirildi. Denetimi başarıyla geçen hastane yönetimi, başarıyı sağlık çalışanlarıyla paylaşarak  teşekkürlerini sundu. ‘Kalite tesadüf değildir’ diyen  Kalite Yönetim Direktörü Seçil Koç; Henüz ilk yılını yeni doldurmuş bir hastanenin bu başarıyı yakalamasında ekip ruhunun çok önemli olduğunu söyledi. Koç:” Kalite, sürdürülebilir olduğu sürece, anlamını arttırır ve kurumlara çok büyük değer katar. Bu doğrultuda bizler kalite yönetim sisteminin temel yapı taşları olan hasta çalışan güvenliğine, hasta ve çalışan memnuniyetine önem verdik. Bu değerlendirmenin yeni hizmet binamızda geçirdiğimiz ilk ve detaylı denetim olması da bizler için ayrı bir önem arz etmektedir. Başarımızın devamlılığını sağlamak ve hizmet kalitesini arttırmak adına tüm çalışmalarımızın artarak devam edeceğine inanıyorum. Hastanemiz adına emek harcayan tüm çalışanlarımıza gönülden teşekkür ederim. Hastane yönetimi ve kalite birimi olarak ortak paydamız Alanyamıza, yerli ve yabancı misafirlerimize kaliteli bir sağlık hizmeti sunmaktır” diye konuştu.

Başhekim Vekili Uz. Dr. Nadir Aldemir de sağlıkta, kalitede ve verimlilikte bölgede iyi düzeyde olduklarını söyledi. Uz. Dr. Aldemir, başarının sırrını ise ekip çalışmasına bağladı ve başarıda emeği geçen herkese teşekkürlerini iletti.

Misafir Avatar
İsim
Yorum Gönder
Kalan Karakter:
Yorumunuz onaylanmak üzere yöneticiye iletilmiştir.×
Dikkat! Suç teşkil edecek, yasadışı, tehditkar, rahatsız edici, hakaret ve küfür içeren, aşağılayıcı, küçük düşürücü, kaba, pornografik, ahlaka aykırı, kişilik haklarına zarar verici ya da benzeri niteliklerde içeriklerden doğan her türlü mali, hukuki, cezai, idari sorumluluk içeriği gönderen Üye/Üyeler’e aittir.

banner77

banner87

Bağırarak konuşmak kansere bile yol açabiliyor
Ses tellerinde uzun süreli tedavi gerektiren ya da kalıcı hale gelebilen hasarların oluşmaması için önerilerde...

Haberi Oku