Sağlık:
ALKÜ'de Acil Servisler konuşuldu

ALKÜ Alanya Eğitim ve Araştırma Hastanesi konferans salonunda gerçekleştirilen eğitime, Antalya’nın doğu bölgesinde hizmet vermekte olan hastanelerin acil sorumlu hekim ve  hemşireleri, başhekim yardımcıları katıldı. Düzenlenen toplantıda,  hizmet sunumunda karşılaşılan sorunlar ve çözüm önerileri ele alındı.

Uz. Dr.Mehmet Akdağ öncelikli takip ve özellikli planlama gerektiren Acil Servis uygulamasına ALKÜ Alanya Eğitim ve Araştırma Hastanesi, SBÜ Antalya Eğitim ve Araştırma Hastanesi, Manavgat Devlet Hastanesi ve Kepez Devlet Hastanesi’nde başlanacağını açıkladı. Dr. Mehmet Akdağ: ” Bu uygulamayla birlikte Acil Servislerde birçok yenilikte beraberinde gelecektir. Amacımız acillerde yoğunluğu azaltarak hizmet kalitesini ve hasta memnuniyetini arttırmaktır. Bu doğrultuda Kalite birimlerinizden aldığımız istatistiklere dayanarak neler  yapabileceğimiz yönündeki çalışmalarımız devam edecektir” dedi. 

Uzman  Ahmet Güven ise  acil servislerde günlük ortalama binin üzerinde hasta bakıldığına dikkati çekti. Güven: “ Acil servislerde  binin üzerinde  hasta bakılmaktadır. Sizlerden aldığımız istatistik bilgilere dayanarak sorunlarımızı görmekte  çözüm odaklı çalışmalar yapmaktayız. İstatistik verilere baktığımızda il dışına sevk edilen vakaların ise genellikle psikiyatri hastaları olduğunu görmekteyiz. Bu sorunumuzu yakında çözeceğiz.” dedi.  Toplantı  daha soru cevap şeklinde devam etti.  Acil Servis hekimlerinin sorunları ve istekleri masaya yatırıldı. Acil Sağlık Hizmetlerinin sunumunun daha kaliteli ve etkin yürütülmesi adına önemli kararlar alındı.

Toplantıya katılan  heyet,  ALKÜ Alanya Eğitim ve Araştırma Hastanesi yönetim ekibinin eşliğinde Acil Servis’i ziyaret ederek yapılan yenilikleri ve çalışmaları yerinde  izledi.  KBRN (Biyolojik, Radyolojik ve Nükleer kaynaklı tehlikeli maddelerin kasten, kazara veya doğal afetler sonucu ortama yayılarak insan ve çevre üzerinde yaratacağı olumsuz etkileri engellemek veya azaltmak amacıyla kurulan yer ) ünitesi ve  evde bakım birimini de ziyaret eden ekip  hastaneden ayrıldı.

Misafir Avatar
İsim
Yorum Gönder
Kalan Karakter:
Yorumunuz onaylanmak üzere yöneticiye iletilmiştir.×
Dikkat! Suç teşkil edecek, yasadışı, tehditkar, rahatsız edici, hakaret ve küfür içeren, aşağılayıcı, küçük düşürücü, kaba, pornografik, ahlaka aykırı, kişilik haklarına zarar verici ya da benzeri niteliklerde içeriklerden doğan her türlü mali, hukuki, cezai, idari sorumluluk içeriği gönderen Üye/Üyeler’e aittir.

banner77

banner87

ALKÜ'de “Acil Servislerde Etkili İletişim”...
Antalya’nın doğusundaki hastanelerde görev yapmakta olan sağlık personeline ALKÜ Alanya Eğitim ve Araştırma...

Haberi Oku