Sağlık:
Sağlıkta doğru ve etkili iletişimin püf noktaları!

20 kişilik gruplar halinde düzenlenen eğitimde;  hasta ve hasta yakınlarının beklentileri, empati kurarak iletişimin önemi, iletişimde beden dili ve öfke kontrolü konularıyla ilgili bilgi verildi. HBYS (Hastane Bilgi Yönetim Sistemi) personeline verilen eğitim oldukça renkli anların yaşanmasına neden oldu.  Sağlık çalışanları görev yaparken yaşadıkları iletişim sorunlarını doğaçlama skeçler düzenleyerek katılımcılarla paylaştı. HBYS personeli skeçler üzerinden o anda yapılması gerekenler hakkında fikir alışverişinde bulundu. Hastane yönetimi verimli geçen bu eğitim sonunda sağlık çalışanlarının hasta ve hasta yakınlarının beklentilerini karşılayarak doğru bir iletişim kurabilmesini, çözüm odaklı bir sağlık hizmetiyle kaliteyi arttırmayı, çalışanların empati kurmasını sağlayıp hasta memnuniyetsizliğini en aza indirmeyi hedefliyor. Etkili ve doğru iletişim kurabilmenin püf noktalarının anlatıldığı eğitim katılımcıların da memnun ayrılmasıyla sona erdi. Başhekim Prof. Dr. Bülent Adil Taşbaş, "Sunduğumuz sağlık hizmetinde kaliteyi her geçen gün arttırıyoruz. Her gruptan personele farklı konularda eğitimlere devam ediyoruz" dedi.

Misafir Avatar
İsim
Yorum Gönder
Kalan Karakter:
Yorumunuz onaylanmak üzere yöneticiye iletilmiştir.×
Dikkat! Suç teşkil edecek, yasadışı, tehditkar, rahatsız edici, hakaret ve küfür içeren, aşağılayıcı, küçük düşürücü, kaba, pornografik, ahlaka aykırı, kişilik haklarına zarar verici ya da benzeri niteliklerde içeriklerden doğan her türlü mali, hukuki, cezai, idari sorumluluk içeriği gönderen Üye/Üyeler’e aittir.

banner77

banner87

"Her 6 erkekten 1’i prostat kanserine...
OnkoTalya Kanser Kliniği uzmanlarından Prof. Dr. Ali Aydın Yavuz, prostat kanseri erkeklerde en sık görülen...

Haberi Oku