Turizm:
Aileler ‘Alanya' diyor
Bu yıl 23’üncüsü düzenlenen ve İstanbul TÜYAP Kongre ve Fuar Merkezi’nde ziyaretçilerini ağırlayan Doğu Akdeniz Uluslararası Turizm ve Seyahat Fuarı’nda (EMITT) üçüncü gününde de tüm heyecanıyla sürdü.  Fuarda Alanya, 64 metrekarelik özel tasarım stant ile tanıtıldı.
‘AVRUPA VE RUSYA TALEBİ YOĞUN’
Fuar hakkında izlenimlerini aktaran Alaiye Otelleri Genel Müdürü Selim Soylu, EMITT’in tahmin edilenden daha yoğun geçtiğini söyledi. İç pazara asla sırt dönülmemesi gerektiğini söyleyen Soylu, “İç pazar çok dinamik ve getirisi yüksek. 2016 kriziyle bu pazarın önemi çok daha iyi anlaşıldı. Yüzde 15-20 seviyelerinde seyretmesi dengeler açısından ideal. Yurt dışı veriler de iyi yönde. Avrupa’dan ve Rusya’dan yoğun talep geliyor” dedi. 
‘OTEL SEÇİMİNDE KADINLAR SÖZ SAHİBİ’
Shimdigo Turizm Acentesi Yurtiçi Pazarlama Müdürü Merve Tüfekçi Özkefe de tercihler ve satışlar hakkında bilgiler verdi. İç pazarda satışların Antalya özelinde Alanya’dan başladığını söyleyen Özkefe, “Antalya bölgesinde en fazla Kemer ve Alanya talep görüyor” dedi. Orta sınıf otelin fazlalığı sebebiyle ailelerin Alanya’yı tercih ettiğinin altını çizen Özkefe, “Çocuklu ailelerin tercihi ‘Herşey Dahil’ sistem. Büyük oda ve açık büfe öncelikler arasında. Aile gruplarında kadınlar otel seçimine kesinlikle yön veriyor” dedi.
Misafir Avatar
İsim
Yorum Gönder
Kalan Karakter:
Yorumunuz onaylanmak üzere yöneticiye iletilmiştir.×
Dikkat! Suç teşkil edecek, yasadışı, tehditkar, rahatsız edici, hakaret ve küfür içeren, aşağılayıcı, küçük düşürücü, kaba, pornografik, ahlaka aykırı, kişilik haklarına zarar verici ya da benzeri niteliklerde içeriklerden doğan her türlü mali, hukuki, cezai, idari sorumluluk içeriği gönderen Üye/Üyeler’e aittir.

banner77

banner87

Corendon'dan Gazipaşa'ya yeni uçuş...
Antalya'da acentelerle bir araya gelen Corendon Turizm Grubu Yönetim Kurulu Başkanı Yıldıray Karaer,...

Haberi Oku