Ulaştırma Bakanı Abdulkadir Uraloğlu'nun verdiği bilgiye göre, AJet'e sadece 3 ayda 11 bin 727 yolcu hakkı başvurusu yapıldı. Bu başvuruların büyük çoğunluğunu rötarlar ve uçuş iptalleri oluşturuyor.
Milletvekillerinin de Meclis'te gündeme getirdiği şikayetler, AJet'in yaz aylarında en çok konuşulan konularından biri haline geldi.
Ulaştırma Bakanlığı, yapılan denetimlerde uçuş güvenliği konusunda bir sorun tespit etmese de, yolcu hakları ihlalleri konusunda çok sayıda şikayet alıyor. Bakanlık, bu şikayetleri titizlikle incelediğini ve yolcuların mağduriyetlerinin giderilmesi için çalıştığını belirtiyor.
AJet'in kısa sürede bu kadar çok şikayet alması, havayolu şirketinin hizmet kalitesi ve yolcu memnuniyeti konusunda ciddi soru işaretleri yaratıyor. -Haber Merkezi