Cengiz Topçu, "Alanya özelinde genel anlamda fiyatlarla ilgili olumsuz geri dönüşler zaman içinde düzeltilebilir. Bunun için tüm paydaşların makul fiyatlama ve beklediği kar beklentisini makul ölçülere çekmesi gerekiyor" dedi. Topçu, Alanya'ya gelen misafir profilinin aslında oldukça mütevazı beklentilere sahip olduğunu belirtti.

Misafirlerin Temel Beklentileri, Temiz konaklama tesisleri. Temiz deniz ve rahatça dolaşılabilen sokaklar. Yaygın ve makul standartlarda toplu ulaşım. Alınan tüm hizmetlerde makul standartlarda servis.

Topçu, bu beklentilerle ilgili hayal kırıklıklarının düzeltilmesinin daha fazla zaman aldığını vurgulayarak, "Aslında bölgemize gelen misafir profili beklentisi gibi mütevazı. Biz de öyle olalım yeter" sözleriyle Alanya turizm paydaşlarına mesaj verdi. -Fatma Bedia UYAR

Muhabir: Fatma Bedia UYAR