Süper Lig’de yeni sezon hazırlıklarını sürdüren Amed Sportif Faaliyetler, kadrosunu güçlendirme çalışmalarına hız verdi. Diyarbakır temsilcisi, hücum hattına önemli bir takviye yaparak Ermal Krasniqi transferini resmen açıkladı.
2+1 yıllık sözleşme imzalandı
Kulüpten yapılan açıklamaya göre sağ kanatta görev yapan Ermal Krasniqi ile 2+1 yıllık sözleşme imzalandı. Oyuncunun hız, teknik kapasite ve hücum etkinliğiyle takıma katkı sağlamasının beklendiği ifade edildi.
Açıklamada, yeni transferin takımın hücum gücünü artıracağına vurgu yapılarak başarı temennisinde bulunuldu.
Kadro planlaması sürüyor
Amedspor’un 2026-2027 sezonu öncesi transfer çalışmalarını sürdürdüğü, teknik heyetin raporu doğrultusunda kadroya yeni takviyelerin de gündemde olduğu öğrenildi. Kulübün Süper Lig hedefleri doğrultusunda güçlü bir kadro oluşturmayı amaçladığı belirtiliyor.



