Dün sabah saatlerinde Antalya Havalimanı'na inen yolcu, bavulunu almak için bagaj bantlarına gittiğinde eşyasını bulamadı. Kayıp Eşya Birimi'ne başvurduğunda ise, İstanbul Havalimanı'ndaki teknik bir aksaklık nedeniyle valizin orada kaldığı bilgisi verildi. Valizin aynı gün akşam uçağıyla gönderileceği söylenmesine rağmen, yolcu akşam tekrar havalimanına geldiğinde valizinin hala ulaşmadığını öğrendi. Bu kez valizin sabah 10.00 uçağıyla geleceği bilgisi verildi. Havayolu şirketinin genel merkezine ulaşmaya çalışan yolcu, buradan da bilgi alamayınca çaresiz kaldı.
Valizine bir gün sonra kavuşan yolcu, "Transfer sırasında valizimiz İstanbul'da kalmış. Akşam 10 uçağıyla geleceği söylendi, sabah ise 8 uçağıyla geleceği belirtildi. Genel merkezi aradığımızda hiçbir bilgi veremiyorlar. Sonunda valizimiz havalimanına ulaştı ama bu süreçte tam anlamıyla çaresiz bırakıldık" sözleriyle yaşadığı mağduriyeti özetledi.
Mağduriyet yaşayan yolcu, Kayıp Eşya Birimi önünde onlarca kişinin sıra beklediğini ve bu durumun yaygın olduğunu belirtti. "Şikayetvar" platformunda da benzer sorunları yaşayan başka yolcuların şikayetleri olduğu görüldü. Bu durum, özellikle aktarmalı uçuşlarda bagaj takibi ve teslimatında aksaklıklar yaşandığını gösteriyor. -Haber Merkezi