Atlanta merkezli içecek devi, çarşamba günü yaptığı açıklamada baharat aromalı bu tatların üretimine son verileceğini ve yerlerine yeni ürünlerin geleceğini duyurdu. Şirket, "Tüketici tercihlerini sürekli gözden geçiriyor ve ürün portföyümüzü buna göre yeniden düzenliyoruz" şeklinde bir açıklama yaptı.

Üç Yıl Sonra Gelen İlk Kalıcı Ürün

Coca-Cola Spiced ve Spiced Zero Sugar, ABD ve Kanada’da 19 Şubat'ta raflara çıkmıştı ve Coca-Cola'nın Kuzey Amerika'daki ürün yelpazesine üç yıl aradan sonra yaptığı ilk kalıcı ekleme olarak duyurulmuştu. Ancak şirket, bu ürünlerin neden geri çekildiğiyle ilgili net bir açıklama yapmazken, hızlı pazarlama stratejisinin etkili olmuş olabileceği öne sürüldü.

Satışlardaki Daralma

Kamu kurumlarındaki araçlar satılacak Kamu kurumlarındaki araçlar satılacak

İsrail'in Gazze'ye saldırıları sonrasında bazı ülkelerde protesto ve boykotlarla karşılaşan Coca-Cola İçecek A.Ş., Kamuyu Aydınlatma Platformu'na (KAP) yaptığı açıklamada, satış hacmi beklentilerini güncellemişti. Şirket, "Orta Doğu’daki hassas siyasi ortamın ve tüketici duyarlılığının beklenenden uzun sürmesi nedeniyle, tüm yıl için satış hacmi büyüme beklentimizi orta-tek haneli büyümeden yatay-düşük-tek haneli büyümeye çekiyoruz" ifadesini kullanmıştı.  -Haber Merkezi
 

Kaynak: Haber Merkezi