banner84

AKEDAŞ, doğal afetlere hazırlıklı

Yapılan açıklamada, "Aşırı yağış ve su baskınları, yatırım ve bakımlar yapılmamış olsa idi çok daha fazla sayıda arıza ve kesintilere sebep olacaktı" denildi

AKEDAŞ, doğal afetlere hazırlıklı
 Konuyla ilgili yapılan açıklamada şu bilgiler verildi: "Aşırı yağış, su baskınları ve yıldırım düşmeleri sebebiyle meydana gelen arızalarda tüm ekiplerimizle üstün bir gayretle müdahalelerde bulunarak en kısa zamanda sistemi toparlayıp enerji verdik. 9 Aralık tarihinde 52 trafo merkezine su basmasına rağmen birkaç saat içinde enerji verdik. Yıldırım düşmesi sebebiyle meydana gelen tel kopuğu ve trafo arızalarını yine olabilecek en kısa süre içerisinde giderdik. 
“Her geçen gün daha iyiye” sloganıyla çalışanlarımızı motive ediyoruz. Antalya, Isparta, Burdur illerinde elektrik dağıtım hizmetini en iyi şekilde verme gayretinde olan şirketimiz bir yandan operasyon mükemmelliğini hedef alarak oluşan arızaları kısa sürede gidermeye çalıştığı gibi, yatırım ve bakım çalışmaları ile sistemin arıza üretmesinin önüne geçmeye çalışmaktadır. Özelleştirme sonrasında geçmiş dönemlere kıyasla oldukça fazla miktarda yatırım yapan ve yapmaya devam eden şirketimiz bu çalışmalar için planlı kesintiler yapmak zorundadır. Ayrıca yıllar boyu sistemli bir şekilde yapılmamış, birikmiş bakım ihtiyacını artık planlamalarla muntazam gidermektedir. Dolayısıyla bu bakım çalışmaları sebebiyle de planlı kesintiler yapılmaktadır.
Ancak tüm bu bakım ve yatırım çalışmaları nedeniyle yapılan planlı kesintiler gerekli duyurular yapılmasına rağmen arıza sebepli kesintilerle karıştırılmaktadır. 
Geçtiğimiz hafta meydana gelen aşırı yağış ve su baskınları, eğer bu yatırım ve bakımlar yapılmamış olsa idi çok daha fazla sayıda arıza ve kesintilere sebep olacaktı. 
Aynı günlerde bazı mahallelerde suların tahliyesi geciktiğinden ve abonelerin sayaç pano ve civarı emniyetli hale gelmediğinden daha geç sürelerde enerji verilmek zorunda kalınmıştır. Su baskınlarından sonra sayaçları zarar gören abonelerimizin sayaç talepleri ücretsiz olarak karşılanmıştır. 
Teknolojik altyapısını güçlendirdiğimiz “Alo 186” çağrı merkezimiz 7/24 hizmet vermektedir. Aşırı yağışların olduğu günlerde yoğun aramaları IVR sistemi ile olabilecek en üstün kapasite ile karşılamıştır. Şirketimiz tüm imkanlarını bölgemiz sınırlarında yaşayan insanlarımız için seferber etmekte, bundan sonraki dönemde yapacağımız yatırım, bakım ve tüm faaliyetleri ile müşteri memnuniyetini artırmayı hedeflemektedir."
Güncelleme Tarihi: 16 Aralık 2014, 09:55
YORUM EKLE
SIRADAKİ HABER

banner107