Siyasi çalışma dönemlerinde geçmişten beri kalabalıklara hitap, birebir görüşme yazılı, görsel ve işitsel medyada reklamlar hep vardı. Bununla beraber afişler çalışmaların vazgeçilmezidir. Kimi zaman rahatsız edici boyuta ulaşan müzikli propagandalar da bazı bölgelerde hala ilgi çekmekte. Yeni nesil seçim kampanyasında ise dijital platformlarda üretilen içerikler etkinleşmeye başladı. Mizahi bir sunum ile halka ulaştırılan içerikler ilgi çekmeye başladı. Elektrik direği, trafo gibi özel şirkete ait olsa da kamusal nitelikteki alanlara gelişi güzel asılan afiş, sticker yapıştırılması ise görsel kirlilik sebebi. O kirlilik cezaları adaylara rücu ettirilmeli. Geçmişte bazı yerlerde aylarca, yıllarca kalan afişler oldu. Tüm bu kirliklere karşı birde yazılı, görsel ve işitsel medyada adayların ve vaatlerinin tanıtımı haberleri yer almakta. Seçmen için bu takip edilen bir durum. Bunun yanı sıra kitle iletişim araçlarından sosyal medya da seçim döneminde ilgi çekmekte. Büyükşehirlerde daha çok tercih edilen sosyal medya için üretilen içerikler kimi zaman düşündürüp, güldürmekte. Eğer düşündürüp birde güldürüyorsa o kitleyi etkilemeye başlamış demektir. 31 Mart’ta yapılacak mahalli idareler seçimi öncesinde bu defa Alanya’da da sosyal medyada epey ilgi çeken içerikler üretilmeye başladı. CHP Alanya Belediye Başkan Adayı Osman Tarık Özçelik’te etkileyici yöntemi tercih ederek hem sosyal medyada dikkat çekiyor hem de çevre kirliliğine mahal vermeyen bir yöntemle seçim çalışması yapıyor. Özçelik sadece Alanya’da değil ülke genelinde yaptığı paylaşımlar ile dikkat çeken, sosyal medyada @takavitt mahlası ile içerik üreten Tunahan Özgür ile çalışıyor. Özgür, babası ve eşi ile doğal çekim platosu olarak tercih ettiği alanlarda sorun ve projelere vurgu yaparak Alanya'da siyasi kampanyalar için yeni nesil alanın yolunu açtı. Yayınladığı içerikler ise sosyal medya kullanıcılarının beğeni ve ilgisi çekerken serinin devamının ne zaman yayınlanacağı sokakta bile konuşuluyor. Özçelik’in bu tercihi aslında görsel kirliği bertaraf edip mizah ile siyasi mesajları harmanlayan bir yöntem olması nedeniyle ulaştığı yüzbinlerce izleyici ve takipçinin sadece ilgisini çekmekle kalmayıp birde takdir topladı. 'Yeni Nesil kampanya' türü siyasete de farklılık kattı.