Gelişen dijital çağda sosyal medyanın etkisi turizm sektöründe de kendini güçlü bir şekilde hissettiriyor. Alanya'nın tanıtımı için sürdürülen çalışmalar da bu dönüşümden payını alıyor. Alanya Turizm Tanıtma Vakfı (ALTAV) ve Alanya Turistik İşletmeciler Derneği (ALTİD) iş birliğiyle yürütülen tanıtım faaliyetleri kapsamında, sosyal medya mecraları etkin biçimde kullanılıyor. Alanya Turistik İşletmeciler Derneği (ALTİD) Başkanı Burhan Sili, dijital platformlardaki tanıtımların Alanya turizmine sağladığı katkıya dikkat çekti.

SOSYAL MEDYADA YÜKSELİYOR

Sili, Alanya’nın tanıtımı için herkesin taşın altına elini koyduğunu söyleyerek,” Alanya tanıtımı açısından gerek biz, gerek belediyemiz ve bağlamında tanıtım vakfımız ile Alanya’nın diğer turizm bileşenleri,  hem yurtdışı hem de yurtiçi fuarlarda görsel ve yazılı medya organları ile yapılan işbirliklerinin ve tanıtımların haricinde, çağımızın ana tanıtım unsuru haline gelen sosyal medya tanıtımlarına da önem gösteriyoruz. 

ALANYA'YA BÜYÜK KATKI

Ayrıca Alanya'mıza tatil veya farklı amaçlarla gelerek ülkelerine, şehirlerine memnun kalmış şekilde dönmelerini sağladığımız misafirlerimiz tarafından kendi sosyal medyalarında yaptıkları tanıtımların da Alanya turizmine büyük katkısı olduğunu düşünüyorum. Bundan sonraki süreçte de tüm medya organlarında olduğu gibi sosyal medya mecralarında da Alanya'mızı en iyi şekilde tanıtmak için çalışmalarımızı sürdüreceğiz” dedi.  -Fatma Bedia UYAR
 

Muhabir: Fatma Bedia UYAR