banner84

'Yine gelecek biz'

Önceki dönemlerde Alanya'ya gelerek tatil yapan turistler, Alanya Posta Medya aracılığı ile ilçeye olan özlemlerini anlattı. Covid-19 sebebiyle ilçeye hasret kaldıklarını belirten turistler, ikinci memleketimiz diye tanımladıkları Alanya'ya yeniden gelmek için sabırsızlandıklarını söylediler

Covid-19 tedbirleri kapsamında turizm sezonunun henüz başlamadığı Alanya’ya yeniden turistler ne zaman gelecek? Tatilciler Alanya’da kendini güvende hissedecek mi? gibi soruların kafamızı kurcaladığı şu günlerde Alanya Posta Medya muhabiri Alkın Biricik daha önce Alanya’da tatil yapan turistlere ulaştı ve ‘Yeniden gelecek misiniz?’ diye sordu. Almanya, İspanya ve Hollanda’dan gelen mesajlarda turistler ‘Alanya’yı özledik’ dediler.

'MUTLAKA ZİYARET EDECEĞİZ'
Almanya’nın Braunschweig şehrinden Alanya Postası Gazetesi’nin sorularını yanıtlayan Martina Mic, “Bir çok kez Alanya’nın Konaklı bölgesinde tatilimi geçirdim. Maalesef Haziran ayındaki tatilimizi iptal ettiler. Ama biz mutlaka Eylül veya Ekim ayında Türkiye’yi ziyaret edeceğiz. Türkiye’nin bizim sağlığımızı korumak için tüm tedbirleri aldığından eminim. Ben her zaman çok memnun kaldım. Buradan misafirperverliğiniz için tekrar teşekkür etmek istiyorum. Sağlıkla kalın, tekrar görüşeceğiz” diye konuştu.

'TÜRK DOSTLARIMIZI ÇOK ÖZLEDİK'
İspanya’nın Valensiya Finestrat şehrinden video gönderen Anne Owen, “Alanya’ya 2014 yılında yaptığım ilk ziyaretimde daire aldık ve 8 sene boyunca çok mutlu yaşadık. Alanya çok güzel bir şehir, bizlere sunacak harika güzelliklere sahip. Taş ve tahta oymacılığından, uluslararası triatlon, Noel pazarı gibi kültür içeren harika bir atmosfere ve ihtişama sahip. Yerli halk çok yardımsever ve çok cana yakın. Yaşadığımız dönemde edindiğimiz bir çok dost ve arkadaşımız oldu. Hepsiyle hala görüşüyoruz. Restoranlar ve servisler harika. Restoranların bazıları için dünyanın en iyileri diyebiliriz. Oteller çok yüksek kalite standartlarında hizmet veriyor. Dim çayı’nda bir gün geçirmek dünyada yaşanabilecek en büyük güzelliklerden biri. Dim Çayı, Dim Mağarası tek kelimeyle muhteşem. Alanya, mevcut pandemi sürecini çok iyi idare ediyor. Ailevi sebeplerden dolayı Alanya’dan taşındık. Seneye tekrar Alanya’ya gelebilmeyi umud ediyoruz. Bu temiz, muhteşem şehri ve Türk dostlarımızı çok özledik” ifadelerini kullandı.

'ALANYA BİZİM İKİNCİ MEMLEKETİMİZ'
Almanya’nın Bremen şehrinden gelen yanıtta ise Benedikt Pröhl, “Alanya ikinci memleketimiz” diye konuştu. Pröhl, “Yaklaşık on senedir her sene bir kaç haftalığına Alanya’ya geliyoruz. Yani senede bir çok defa. Alanya’nın konumundan, konaklamasından, plajlarından ve çevresinden çok memnun kaldık. Alanya’da kendimizi o kadar rahat hissettik ki kendi evimizi bile aldık. İkinci memleketimiz olan Alanya’ya tekrar gelebileceğimiz için çok mutluyuz. Pandemi sürecini yönetmek ve misafirlerin sağlığını korumak konusunda alınan tedbirleri beğeniyoruz. Sağlıklı kalmak için herkes kendince bu konuda ufakta olsa katkı sağlayabilir. Temmuz başı ikinci memleketimiz olan Alanya’ya gelmemize izin verilmesine çok sevindik. Uçak biletlerimizi şimdiden aldık” dedi.

'HARİKA VE UNUTULMAZ BİR TATİLDİ'
Almanya’nın Frankfurter Main şehrinden gelen cevapta ise Nalan Darendelioğlu, “Bir sonraki tatilim için şimdiden çok mutluyum” diye konuştu. Darendelioğlu, “Yaklaşık 4 sene önce Eylül ayında Alanya’ya tatile geldim. Hacet mahallesinde konakladım. Harika ve unutulmaz bir tatildi. Tekrar tatilimi Alanya’da geçirmeyi çok isterim. Pandemi bittiğinde ve Türkiye’nin Covid-19 kapsamıda tüm tedbirleri yüzde yüz aldığından emin olduğum zaman, tekrar Alanya’da tatilimi geçirmek istiyorum. Bir sonraki tatilim için şimdiden çok mutluyum. Size selamlarımı yolluyor, kendinize iyi bakın” dedi.

'İLK UÇUŞLA GELİRİM'
Hollanda’dan gelen videoda ise Anja De Jong, ilk uçuşla geleceğini söyledi. De Jong, “Merhaba herkese, Ben normal şartlarda Alanya’ya senede 2 defa geliyorum. Bu şu an koronavirüs’den dolayı mümkün değil. Türkiye’ye şimdilik uçuş yok. Belki Temmuz’un ikinci yarısında deniliyor. Dilerim çok yakın bir zamanda mümkün olur. Umarım Haziran ayında. Her ne olursa olsun güzel Alanyama tekrar gelmek için bir uçuş olursa ilk uçuşla gelirim. Yakında görüşmek üzere” diyerek konuşmasını bitirdi. -Alkın BİRİCİK