TFF 3. Lig Play-Off turunda Elazığspor, deplasmanda Adana 01 FK’yı 4-2 mağlup ederek rövanş öncesi büyük avantaj elde etti.
İlk Yarıda Üstün Oyun
Adana Ali Hoşfikirer Stadyumu’nda oynanan karşılaşmaya etkili başlayan Elazığspor, ilk yarı boyunca oyunun kontrolünü elinde tuttu. 35. dakikada Enes Soy’un golüyle öne geçen bordo-beyazlılar, soyunma odasına 1-0 üstün girdi.
Gollerle Dolu İkinci Yarı
İkinci yarıda da tempoyu düşürmeyen Elazığspor, 49. dakikada Halil İbrahim Sönmez ile farkı ikiye çıkardı. Ev sahibi ekip, 55. dakikada Muhammet Beşir ile skoru 2-1’e getirdi.
Dakikalar 73’ü gösterdiğinde Alpay Çelebi’nin kendi kalesine attığı golle skor 3-1 oldu. 78. dakikada kazanılan penaltıyı Muhammet Alp Kurt gole çevirerek farkı yeniden bire indirdi.
Uzatma dakikalarında sahneye çıkan Ali Altınöz, 90+4’te attığı golle maçın skorunu belirledi: 4-2.
Disiplin ve Direnç Galibiyeti Getirdi
Tüm baskılara rağmen oyun disiplininden kopmayan Elazığspor, zorlu deplasmanda aldığı bu galibiyetle tur kapısını araladı.
Taraftar Desteği Öne Çıktı
Deplasmanda takımlarını yalnız bırakmayan taraftarlar, 90 dakika boyunca verdikleri destekle galibiyette önemli rol oynadı.
Rövanş Elazığ’da
İki takım arasındaki rövanş mücadelesi, 4 Mayıs’ta Elazığ Atatürk Stadyumu’nda oynanacak. Elazığspor, sahasında avantajını koruyarak bir üst tura yükselmeyi hedefliyor.




