Alanya Kültür Merkezi, Nimet Alaettinoğlu Anadolu Lisesi öğrencilerinin yıl boyunca hazırladığı resim çalışmalarına ev sahipliği yaptı. Okul tarafından düzenlenen Yıl Sonu Resim Sergisi’nin açılışına Alanya İlçe Milli Eğitim Şube Müdürü Selma Gök, okul yöneticileri, öğretmenler ve öğrenciler katıldı. Kurdele kesimiyle açılan sergide, öğrencilerin farklı tekniklerle hazırladığı eserler davetlilerin beğenisine sunuldu. Sergiyi gezen Şube Müdürü Selma Gök, öğrencilerin çalışmalarını inceleyerek emeklerinden dolayı öğrenci ve öğretmenleri tebrik etti. Okul yönetimi, serginin öğrencilerin sanatsal yönlerini ortaya koyması ve yıl boyunca yapılan çalışmaların paylaşılması açısından önemli olduğunu belirtti.





