Türkiye Sigorta Basketbol Süper Ligi ve Türkiye Kupası’nda geçtiğimiz sezonu şampiyonlukla tamamlayan Fenerbahçe Beko, yeni sezon planlaması kapsamında kadrosunda önemli bir revizyona gitti.
Dört oyuncu ile yollar ayrıldı
Sarı-lacivertli kulüp, Jilson Bango, Brandon Boston Jr., Armando Bacot ve Arturs Zagars ile yolların ayrıldığını açıkladı. Yapılan resmi duyurularda oyunculara emekleri için teşekkür edilerek kariyerlerinde başarılar dilendi.
Sezon sonrası kadro yapılanması
Sezonu hem Türkiye Ligi hem de Türkiye Kupası şampiyonluğu ile tamamlayan Fenerbahçe Beko, EuroLeague’de de Final Four başarısı elde etmişti. Bu başarının ardından kadroda yeniden yapılanma süreci başlatıldı.
Peş peşe ayrılıklar
Sezon bitimiyle birlikte daha önce Nando De Colo’nun kariyerini sonlandırarak takıma veda ettiği, Khem Birch ve Devon Hall ile de yolların ayrıldığı açıklanmıştı. Son dört ayrılıkla birlikte takımda ciddi bir değişim süreci yaşanıyor.
Resmi teşekkür mesajları
Kulüpten yapılan açıklamalarda oyuncuların çubuklu forma altında elde edilen şampiyonluklarda katkı sunduğu belirtilerek, her biri için ayrı ayrı teşekkür mesajları paylaşıldı.



