Gelinim Mutfakta'nın 22 Haziran tarihli bölümünde günün sonunda verilecek yarım altının sahibi ve gün birincisi henüz açıklanmadı. Yarışmadaki tadım ve puanlama sürecinin tamamlanmasının ardından sonuçların netleşmesi bekleniyor.

Gelinim Mutfakta (2)-6

Programda açıklanacak puan tablosu, haftanın ilerleyen günlerinde oluşacak sıralama açısından büyük önem taşıyor.

22 Haziran Puan Tablosu Bekleniyor

Yarışmada her gün verilen puanlar, cuma günü yapılacak elemede ve 15 altın bileziğin sahibinin belirlenmesinde kritik rol oynuyor. Ancak 22 Haziran 2026 tarihli bölümün puan tablosu henüz paylaşılmadı.

Sunucu Aslı Hünel'in gün sonunda yapacağı açıklamanın ardından puan durumu netleşecek.

Gelinim Mutfakta (1)-2

Geçen Haftanın Kazananı Tuğba Oldu

Gelinim Mutfakta'da 19 Haziran Cuma günü gerçekleştirilen hafta finalinde 15 altın bileziğin sahibi Tuğba oldu. Toplam 69 puan toplayan yarışmacı, haftanın en yüksek puanına ulaşarak büyük ödülü kazandı.

19 Haziran 2026 Haftalık Puan Tablosu

  • Tuğba: 69 puan
  • Aysun: 68 puan
  • Cemile: 55 puan
  • Gülden: 51 puan

Gülden Yarışmaya Veda Etti

Geçtiğimiz haftanın sonunda en düşük puanı alan Gülden, yarışmaya veda eden isim oldu. Böylece yeni haftada yarışmacılar arasındaki rekabet yeniden başladı.

Ajda Bileziğin Sahibi Nurten Hanım

Kayınvalideler arasında verilen ajda bilezik ödülü ise kuranın ardından Nurten Hanım'a gitti. Nurten Hanım ve Nuray Hanım arasında gerçekleşen kura sonucunda bileziği kazanan isim Nurten Hanım oldu.

Gelinim Mutfakta (2)-4

Yeni Hafta Rekabeti Başladı

22-26 Haziran haftasında yarışmaya yeni bir gelin ve kayınvalide dahil olurken, yarışmacılar hem günlük yarım altın hem de hafta sonunda verilecek 15 altın bilezik için mücadele edecek.

Gelinim Mutfakta, hafta içi her gün saat 14.00'te Kanal D ekranlarında izleyiciyle buluşmaya devam ediyor.

Kaynak: Haber Merkezi