İzzet Yıldızhan Kundakçı cin*yeti hakkında konuştu
İzzet Yıldızhan, "Bu olayda en masum olan benim. Tüm itibarım yerle bir oldu. 45 gün cezaevinde yattım. Ne olduğunu bilmeden. Ben en mağdur olan tarafım. Mahkemeden itibarımı geri istiyorum." Ayrıntılar gelecek...