Konya ile Antalya arasındaki ulaşımı hızlandıracak dev yatırımda ilk adımlar atıldı. Geçtiğimiz günlerde ihalesi tamamlanan Beyşehir–Demirkapı Tüneli güzergahındaki 58 kilometrelik yol için şantiyeler kurulmaya başlandı.

TRAFİK AKIŞI ÜST SEVİYEYE ÇIKACAK

AK Parti Beyşehir İlçe Başkanı Kahraman Şanal, çalışmalara ilişkin yaptığı açıklamada: “Beyşehir ve Demirkapı Tüneli arasında ara ara tek şerit olarak kullanılan yolda, duble yol çalışmalarımız başlıyor. İhaleyi alan firma güzergâhta şantiye kurulumlarına başladı. Çalışmalar tamamlandığında hem yol güvenliği hem de trafik akışı üst seviyeye çıkacak.”

Demirkapı Tüneli ile Beyşehir arasındaki bölgede 3 ayrı noktada şantiye kurulacağı belirtildi. Araç nakillerinin başladığı bölgede, şantiyelerin faaliyete geçmesiyle birlikte bölünmüş yol çalışmaları hız kazanacak.

MESAFE İNDİ

Konya ile Antalya arasındaki en çok tercih edilen güzergâh, Gembos yolu oldu. Beyşehir ve Derebucak üzerinden Demirkapı Tüneli’ne bağlanan yol sayesinde iki şehir arasındaki mesafe 268 kilometreye indi.
Sürücüler bu güzergâhı tercih ederek yaklaşık 3 saatte yolculuk yapabiliyor.

Yeni duble yol projesi ile birlikte:Trafik yoğunluğunun azalması, Yol güvenliğinin artması, Seyahat sürelerinin kısalması hedefleniyor. Bölge halkı ve sürücüler, projenin tamamlanmasıyla Konya–Antalya ulaşımının çok daha konforlu hale geleceğini belirtiyor. -Haber Merkezi

Kaynak: Haber Merkezi