Çorum FK, 1. Lig play-off maçında Keçiörengücü karşısında 20. dakikada Fredy’nin penaltı golüyle 1-0 öne geçti, ilk yarı devam ediyor heyecan sürüyor

Çorum FK ile Ankara Keçiörengücü arasında oynanan Play-Off çeyrek final mücadelesinde ilk gol geldi. Maçın 20. dakikasında kazanılan penaltıda topun başına geçen Fredy, ağları sarsarak takımını 1-0 öne geçirdi.

Karşılaşmanın ilk yarısı devam ederken, iki takım da yarı final bileti için yoğun mücadele sergiliyor. Tek maç eleme sistemiyle oynanan kritik eşleşmede her an denge yeniden değişebilir.

Çorum FK, golün ardından oyunu kontrol etmeye çalışırken Keçiörengücü beraberlik için baskısını artırmaya başladı.

Kaynak: Haber Merkezi