Alanya’da lezzet yatırımlarını sürdüren Senem Döner, 4’üncü şubesini Oba Mahallesi ALKÜ Hastane Caddesi’nde hizmete açtı. Hatay usulü döner lezzetiyle kısa sürede geniş bir müşteri kitlesine ulaşan işletmenin açılışı, yoğun katılımla gerçekleştirildi.

Açılış törenine CHP Antalya Milletvekili Aykut Kaya, siyasi parti ilçe başkanları, oda başkanları, iş dünyası temsilcileri ve çok sayıda vatandaş katıldı. Açılışa özel hazırlanan dönerler vatandaşlara ücretsiz olarak ikram edilirken, işletme önünde uzun kuyruklar oluştu.
“LEZZETİMİZE GÜVENİYORUZ”
İşletme sahibi Mesut Deveci, 2008 yılından bu yana döner sektöründe hizmet verdiklerini belirterek, Alanya’da büyümeye devam etmenin mutluluğunu yaşadıklarını söyledi.

Deveci, “2008 yılından beri bu sektörde hizmet veriyoruz. Bugün Alanya’daki 4’üncü şubemizi açmanın heyecanını yaşıyoruz. Açılışımıza tüm Alanya halkını davet ettik ve bu mutluluğu vatandaşlarımızla paylaşmak istedik. Açılışa özel yaklaşık 150 kilo döner hazırlayarak ücretsiz ikram ettik.

Kendi lezzetimize güveniyoruz. Herkesi yeni şubemize gelerek lezzetlerimizi tatmaya davet ediyoruz” dedi. Açılış kurdelesinin kesilmesinin ardından davetliler yeni şubeyi gezerek işletme sahibi Mesut Deveci’ye hayırlı olsun dileklerinde bulundu. Senem Döner, yeni şubesiyle Hatay usulü döner lezzetini Oba Mahallesi’nde Alanyalılarla buluşturmaya devam edecek.






