Fenerbahçe'de teknik direktörlük sürecine ilişkin adı gündeme gelen Aykut Kocaman, İsmail Kartal'ın göreve getirilmesinin ardından dikkat çeken bir açıklama yaptı. Kocaman, son bir ayda yaşanan gelişmelere ilişkin kamuoyunu bilgilendirme ihtiyacı duyduğunu belirterek süreçte yaşananları anlattı.

Sarı-lacivertli kulüpte gerçekleştirilen olağanüstü seçimli genel kurulun ardından teknik direktörlük koltuğu için adı geçen isimlerden biri olan Kocaman, yürütülen çalışmalar ve sonrasında yaşanan iletişim sürecine ilişkin değerlendirmelerde bulundu.

Aykut Kocaman

"Yoğun ve Uyumlu Bir Çalışma Yaptık"

Aykut Kocaman, 1 Mayıs 2026 tarihinde Aziz Yıldırım'ın davetiyle başlayan süreçte, Oğuz Çetin ile birlikte takım planlaması üzerine kapsamlı çalışmalar yürüttüklerini ifade etti.

Kocaman açıklamasında, sezon planlaması, transfer tercihleri ve mevcut kadro yapısına yönelik detaylı değerlendirmeler yaptıklarını belirterek, teknik kadro konusunda uzlaşı arayışlarının sürdüğünü kaydetti.

"İletişim Ansızın Kesildi"

Deneyimli teknik adam, 16 Haziran gecesi Oğuz Çetin ile yaptığı telefon görüşmesinin ardından süreçte beklenmedik bir gelişme yaşandığını söyledi.

Kocaman, görüşmenin iyi dileklerle sona erdiğini ancak sonrasında kendisiyle herhangi bir iletişim kurulmadığını ifade etti. Ertesi gün Fenerbahçe Yönetim Kurulu'nun teknik direktör tercihini yaptığı yönündeki haberleri medya aracılığıyla öğrendiğini belirtti.

"Karar Yönetimlerin Tercihidir"

Açıklamasında kulüplerde başarı ve başarısızlıkların temel sorumluluğunun yönetimlere ait olduğunu vurgulayan Kocaman, seçimle göreve gelen yönetimlerin tercihlerini kullanma hakkına sahip olduğunu söyledi.

Fenerbahçe yönetiminin kendi değerlendirmeleri doğrultusunda karar verdiğini belirten Kocaman, bu tercihlere saygı duyduğunu ifade etti.

Teklif Aldi Mi Aykut Kocaman Dan Fenerbahce 19416094 8951 Amp

İsmail Kartal'a Başarı Dileği

Aykut Kocaman, teknik direktörlük görevine getirilen İsmail Kartal ve ekibine başarı dileklerini iletti.

Fenerbahçe'ye olan bağlılığının yıllar içerisinde değişmediğini vurgulayan deneyimli çalıştırıcı, kişisel kırgınlıkların hiçbir zaman kulübe duyduğu sevginin önüne geçmediğini belirtti.

Fenerbahçe Eyüp

Kocaman, sarı-lacivertli kulübün menfaatlerinin her şeyden önemli olduğunu ifade ederek, yeni dönemde takımın başarılı olması yönündeki temennilerini paylaştı.

Kaynak: Haber Merkezi