Karadeniz müziğinin unutulmaz isimlerinden Volkan Konak’ın vefatının ardından ailesinin yaşadığı özlem ve acı gündemdeki yerini koruyor. Usta sanatçının eşi Selma Konak, katıldığı bir programda yaptığı açıklamalarla duygusal anlar yaşattı.
“Yokluğunu Hâlâ İlk Günkü Gibi Yaşıyorum”
Bir YouTube programında konuşan Selma Konak, eşinin vefatının ardından geçen zamana rağmen yaşadığı duyguların değişmediğini anlattı. Konuşması sırasında zaman zaman duygulanan Konak, Volkan Konak’ın yokluğunu kabullenmenin kendisi için zor olduğunu ifade etti.
Eşine duyduğu özlemi anlatan Selma Konak’ın sözleri sosyal medyada da geniş yankı buldu.
Hastane ve Cenaze Sürecini Anlattı
Selma Konak, eşinin vefat ettiği günlere ilişkin unutamadığı anıları da paylaştı. Hastanede yaşadığı duygusal anları anlatan Konak, son kez eşini görmek istediğini söylediğini ifade etti.
Cenaze sürecine ilişkin konuşan Konak, tabut üzerindeki ismi gördüğü an yaşadığı duyguları paylaşarak o anın kendisi için unutulmaz olduğunu dile getirdi.
“Senin ismin buraya mı yazılacaktı, senin ismin billboardlara yazılan Volkan Konak buraya tahtanın üzerine mi yazılacaktı?”
“Hâlâ Atletiyle Uyurum”
Programın en çok konuşulan bölümlerinden biri ise Selma Konak’ın eşinden kalan bir eşyaya ilişkin anlattıkları oldu.
Konak, Volkan Konak’ın atletini hâlâ yıkamadığını ve yastığının altında sakladığını belirterek şu ifadeleri kullandı:
“Volkan öldükten sonra nefes alamadığım çok zaman oldu. Ben hâlâ atletiyle uyurum. Yıkamadım, yastığımın altına koyar yatarım. Onun kokusu hâlâ var. Kendimi daha güvende hissediyorum.”
Açıklamalar, sanatçının sevenleri tarafından da duygusal yorumlarla karşılandı.
Volkan Konak’ın Ardından
Karadeniz müziğinin güçlü temsilcilerinden Volkan Konak, 31 Mart 2025 tarihinde Kuzey Kıbrıs’ta sahne aldığı sırada rahatsızlanmış, yapılan müdahalelere rağmen hayatını kaybetmişti.
58 yaşında yaşamını yitiren sanatçı; müzik kariyeri, sahne performansı ve eserleriyle geniş bir dinleyici kitlesinin hafızasında yer edinmişti.





