Kanal D ekranlarında yayınlanan Gelinim Mutfakta yarışmasında 26 Haziran 2026 Cuma günü büyük final heyecanı yaşandı. Haftanın son gününde yarışmacılar, hem gün birincisi olmak hem de altın ödüllerini kazanmak için mutfakta kıyasıya mücadele etti.

Günün yemeği: Adana kebabı

Final bölümünde gelinler, kendilerine verilen “Adana kebabı” tarifini en iyi şekilde hazırlamak için tezgâh başına geçti. Kayınvalidelerin yaptığı değerlendirmeler sonucunda haftanın kazananı ve elenen ismi belli oldu.

Kim elendi, kim kazandı?

Yarışmanın finalinde alınan sonuçlara göre:

  • Elenen isim: Ruken
  • 15 altın bilezik kazanan: Aysun

Haftanın final puanlarına göre en yüksek skoru alan gelin ise Tuğba oldu.

Günün puan durumu

  • Tuğba – 18 puan
  • Aysun – 17 puan
  • Ruken – 16 puan
  • Cemile – 8 puan

Önceki günlerde kazananlar

Hafta boyunca farklı günlerde yarım altın kazanan isimler de belli olmuştu. Cemile, Tuğba ve Aysun farklı günlerde birincilik elde ederek dikkat çekmişti.

Kaynak: Haber Merkezi