Milli Eğitim Bakanlığı, 2025-2026 eğitim öğretim yılının sona ermesine günler kala öğretmenlerin Haziran dönemi mesleki çalışma programına ilişkin detayları açıkladı. Buna göre seminerler bu yıl çevrim içi olarak gerçekleştirilecek.
Seminerler ÖBA Üzerinden Yapılacak
Bakanlığın duyurusuna göre öğretmen ve okul yöneticilerinin katılacağı mesleki çalışma programı, Öğretmen Bilişim Ağı üzerinden online olarak yürütülecek.
Bu kapsamda öğretmenler seminer içeriklerine internet üzerinden erişerek programı uzaktan eğitim yöntemiyle tamamlayacak.
29-30 Haziran Tarihlerinde Başlıyor
Haziran dönemi mesleki çalışma programının 29-30 Haziran 2026 tarihlerinde başlayacağı açıklandı. Öğretmenlerin seminerleri, belirlenen süre içinde tamamlamaları gerekecek.
Programın tamamlanması için son tarih ise 5 Temmuz Pazar günü saat 23.59 olarak belirlendi.
Seminer Konuları Açıklandı
Bu yılki mesleki çalışma programında iki ana başlık yer alıyor:
Bağımlılık ve aile ilişkileri
Dijital çağda aile yapısı
Eğitim içeriklerinde, dijitalleşmenin etkileri, teknoloji kullanımı ve bağımlılıkla mücadele gibi güncel konular ele alınacak.
Uzaktan Eğitim Modeli Devam Ediyor
Milli Eğitim Bakanlığı, seminerlerin çevrim içi yapılmasıyla öğretmenlerin sürece daha esnek şekilde katılım sağlayacağını belirtti. Böylece mesleki çalışmaların uzaktan eğitim modeliyle tamamlanması uygulaması bu yıl da sürdürülmüş oldu.


