Trendyol Süper Lig’in 32. haftasında Fenerbahçe, sahasında RAMS Başakşehir’i ağırladı. Kadıköy’de oynanan mücadelede tribünlerdeki boşluklar maç öncesi en çok konuşulan detaylardan biri oldu.
Geçtiğimiz hafta Galatasaray’a mağlup olarak şampiyonluk yarışında ağır yara alan sarı-lacivertli ekipte taraftar ilgisinin düştüğü görüldü.
Kadıköy’de Düşük Katılım Dikkat Çekti
Karşılaşmanın oynandığı Chobani Stadı’nda tribünlerin önemli bölümünün boş kaldığı gözlendi. Stadyumda yaklaşık 25 bin taraftarın yer aldığı belirtildi.
Sezonun kritik bölümünde yaşanan bu tablo, taraftarın şampiyonluk umutlarının azalmasıyla ilişkilendirildi.
Ücretsiz Bilet Uygulaması da Etki Etmedi
Fenerbahçe yönetiminin 18 yaş altı taraftarlar için uyguladığı ücretsiz bilet kampanyası da beklenen ilgiyi oluşturmadı.
Kulübün taraftar desteğini artırma hamlesine rağmen tribün doluluk oranı istenen seviyeye ulaşmadı.




