Galatasaraylı futbolcu Lucas Torreira, Türk futbolunun en büyük rekabetlerinden biri olan Galatasaray–Fenerbahçe derbisine ilişkin dikkat çeken açıklamalarda bulundu. Uruguaylı oyuncu, derbinin atmosferini Güney Amerika’daki karşılaşmalara benzetti.
Torreira, yaptığı değerlendirmede Galatasaray–Fenerbahçe derbisinin atmosfer bakımından oldukça sert ve yüksek tansiyonlu geçtiğini belirtti.
“Güney Amerika derbilerine benziyor”
Tecrübeli orta saha oyuncusu, derbinin yoğunluğuna dikkat çekerek şu ifadeleri kullandı:
“Galatasaray-Fenerbahçe derbisi en ateşli ve aynı zamanda Güney Amerika’dakilere en çok benzeyen derbi.”
Futbolcu, Türkiye’deki derbi atmosferinin kendisi için farklı bir deneyim olduğunu da dile getirdi.
Taraftar atmosferine dikkat çeken sözler
Lucas Torreira, rakip taraftarların tepkilerine yönelik ifadeleriyle de gündem oldu. Uruguaylı futbolcu, tribün atmosferinin kendisini motive ettiğini belirterek şunları söyledi:
“Rakip taraftarların bana küfretmesinden keyif alıyorum. Çok hoşuma gidiyor.”
Açıklamalar, derbi öncesi ve sonrası futbol gündeminde geniş yankı uyandırdı.



