Google’ın son finansal raporunu değerlendiren toplantıda konuşan Google yöneticisi Philipp Schindler, YouTube’daki reklam denemelerinin olumlu sonuçlar verdiğini açıkladı. Schindler, duraklatma reklamlarının güçlü marka bilinirliği oluşturduğunu ve reklamverenlerden gelen taleplerin arttığını ifade etti.
Daha Fazla Reklam, Daha Fazla Para
Bu durum, YouTube’un duraklatma reklamlarını daha geniş bir kitleye sunarak reklam gelirlerini artırmayı planladığını gösteriyor. Reklamların ilk olarak akıllı TV’lerde görüleceği ve mobil uygulamaya gelip gelmeyeceği ise henüz belli değil.
Kullanıcı Tepkisi Sert!
YouTube’un bu hamlesi kullanıcılar tarafından büyük tepkiyle karşılandı. Birçok kullanıcı, platformdan ayrılma tehdidinde bulundu. -Haber Merkezi