Hakimler ve Savcılar Kurulu kararnamesiyle Çanakkale Cumhuriyet Başsavcılığı görevine atanan Alanya Cumhuriyet Başsavcısı Dr. Ali Öztürk ile Antalya Ticaret Mahkemesi Başkanlığı görevine atanan Alanya Ticaret Mahkemesi Başkanı Erhan Yılmaz onuruna veda yemeği düzenlendi.

Programa Alanya Kaymakamı Şakir Öner Öztürk, Alanya Belediye Başkanı Osman Tarık Özçelik, Alanya Ticaret ve Sanayi Odası Başkanı Eray Erdem ile ilçe protokolü katıldı.

Programda, Başsavcı Öztürk ve Ticaret Mahkemesi Başkanı Yılmaz’a Alanya’da görev yaptıkları süre boyunca sundukları hizmetler ve kurumlar arası iş birliğine sağladıkları katkılar dolayısıyla teşekkür edildi.

Kaymakam Şakir Öner Öztürk, Dr. Ali Öztürk ve Erhan Yılmaz’a ilçeye sundukları kıymetli hizmetlerden dolayı teşekkür ederek plaket takdim etti. Öztürk, iki isme de yeni görev yerlerinde başarılar diledi. Veda programında konuşan protokol üyeleri de Öztürk ve Yılmaz’a özverili çalışmaları nedeniyle teşekkür ederek, yeni görevlerinde sağlık, huzur ve başarı temennisinde bulundu.





