Gönüllerde sevgiyle coşan,
İnsanlara muhabbetle bakan,
Güzelliklere dost olan,
Kötülüklere pranga vuran,
Vedat’ın türküsü bu.
Sevdim sizi bütün insanlar,
Aşklar mutluluklar ve sevgiler,
Yüreğimde yaşatıyorum sizleri,
İçimde kalbimde ve bedenimde.
Aldanmayın sakın insanlar,
Aşklara, sevgilere ve sevinçlere,
Sevemezler seviyor görünseler de
Düşünmezler kendilerinden başka kimseyi,
Anayı, babayı, kardeşi.
Umut edin, evet, umut bekleyin.
Ama insanlardan değil.
Bazen düşen bir yaprak tanesinden
Umut bekleyin.
Belki rüzgârı serinletir sizleri.
Umut bekleyin güneşten,
Soğuk ve ıssız günlerde ısıtır sizi.
Umut bekleyin hayvanlardan,
Dost olur, arkadaş olur.
Yoldaş olur sizlere,
Sever sizi, sevgi beklemeden.