A Milli Takımımızın 2026 FİFA Dünya Kupası'ndan erken elenmesi hepimizi üzdü. Eleştirilere bakıyorum herkes, Milli Takım da sevmediği kim varsa onu suçlu ilan etmiş durumda...

Evet. Bir sorumlu bir suçlu aranacaksa kişisel tabloya bütünüyle bakmamız gerekir diye düşünüyorum.

Türkiye Futbol Federasyonu, teknik ekip atayıp her türlü ihtiyaçlarını karşılamasıyla görevini yapmış mı oluyor. Yeterli mi? Milli Takımı, araç konvoyu ile şaşalı bir şekilde yolcu etmek yeterli mi? Mesela ülkemizi Dünya 3'üncüsü yapan teknik direktör ve futbolcular hala yaşıyor!? Dünya 3'üncüsü olan teknik ekip ve oyuncularla yeni şimdiki ekibi bir yemekte buluşturamaz mıydı? Büyüklerin her zaman küçüklerine tavsiyeleri söyleyecekleri olamaz mı?

Vincenzo Montella ve ekibi, Dünya Kupasına yeterli hazırlanmış mı? Bence hazırlanmamışlar. grubumuzdaki kadroların en değerlisi Bizim Çocuklar. Maç içerisinde oyunu okuyamayan sorunları göremeyen teknik ekip.

Yani bu futbolcular kendi takımlarında başarılı olurken Milli Takımda başarısız ise sorun çocuklarda değil teknik ekiptedir.

Bakın, Avustralyalı oyuncular ABD maçı öncesi diyor ki; "Amerikalılar bizimle kavga edecek biliyoruz bizde kavga edeceğiz." Amerikalı oyuncular diyor ki Aynı maç için, Avustralya bize sert oynayacak belki de kavga edecekler biz de aynı şekilde karşılık vereceğiz." Bu iki takımda kendilerini nasıl bir oyun beklediğini önceden görüyor biliyor, rakibini tanıyor demektir. Bir de bizim takıma bak, TFF uyuyor Teknik ekip rüya görüyor. Futbolcular da teknik ekibin vereceği taktikle kazanırız biz iyi kadroyuz diye düşünüyor.

Kısacası hem TFF hem Montella ve ekibini istifaya davet ediyorum.